Friday, March 18, 2011

Aνδρες vs γυναικών: ποιός λέει τα περισσότερα ψέματα; ( MEN OR WOMEN SAY MORE LIES ? )


Το ερώτημα "Ποιός λέει τα περισσότερα ψέματα; Οι άνδρες ή οι γυναίκες;", απασχολεί εδώ και χρόνια τους ψυχολόγους. Κάθε τόσο μία νέα έρευνα έρχεται να ανετρέψει την προηγούμενη, αναδεικνύοντας πότε τον έναν και πότε τον άλλον, ως "βασιλιά Πινόκιο"!
Η νέα έρευνα που σας παρουσάζουμε σήμερα, υποστηρίζει ότι οι άνδρες, όχι μόνο λένε συχνότερα ψέματα από τις γυναίκες, αλλά και πως αισθάνονται και ελάχιστες ενοχές!
Όλα αυτά, πάντα σύμφωνα με δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε, στην οποία συμμετείχαν συνολικά 3.000 εθελοντές. Ας δούμε τώρα αναλυτικά πόσα ψέματα λένε ετησίως άνδρες και γυναίκες, καθώς και σε ποιους τα λένε.
Πόσα ψέματα λέμε ημερησίως!
Οι άνδρες λένε κατά μέσο όρο τρία ψέματα την ημέρα, δηλαδή ψεύδονται 1.092 φορές το χρόνο.
Οι γυναίκες λένε κατά μέσο όρο δύο ψέματα την ημέρα, δηλαδή ψεύδονται 728 φορές το χρόνο.
Σε ποιούς λέμε ψέματα!
Mόνο το 10% ψεύδεται (ή τουλάχιστον δηλώνει ότι ψεύδεται…) στον ή στην σύντροφό του.
Το 20% των γυναικών αναφέρουν ότι λένε ψέματα στη μητέρα τους, ενώ το ποσοστό των ανδρών είναι και σε αυτή την περίπτωση πιο αυξημένο φτάνοντας στο 25%.

Πόσο εύκολα συγχωρούμε ένα ψέμα.


Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης και τα αποτελέσματα σχετικά με το κατά πόσο κάποιος μπορεί να συγχωρήσει το ψέμα. Το 71% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι είναι λογικό να λέει κάποιος ψέματα προκειμένου να μην πληγώσει συναισθηματικά τους άλλους και ταυτόχρονα, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες, δηλώνουν ότι συγχωρούν τους συντρόφους τους όταν τους λένε ψέματα, αν αυτό συνοδεύεται από κάποιο δωράκι.


Σαν γενικό συμπέρασμα της έρευνας, προκείπτει ότι οι άνδρες λένε περισσότερα ψέματα από τις γυναίκες, δεν αισθάνονται τύψεις για αυτό και προσπαθούν να εξιλεωθούν προσφέροντας δωράκια.
Το θέμα είναι ποσοτικό ή ποιοτικό;
Το καλύτερο όμως, σας το φύλαγα για το τέλος: Μπορεί οι γυναίκες να ψεύδονται λιγότερο από τους άνδρες, τα ψέματά τους ωστόσο είναι πολύ πιο ποιοτικά. Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια; Ότι όταν οι γυναίκες λένε ψέματα, ελάχιστες φορές το αντιλαμβάνονται οι άνδρες, αφού το γυναικείο ψέμα... αγγίζει την τελειότητα!
Τα 5 ψέματα που λένε πιο συχνά οι άνδρες στη Βρετανία:
1. Δεν ήπια πολύ.

2. Δεν έχω τίποτα, είμαι καλά.

3. Δεν έκανα κανένα νεύμα.

4. Δεν ήταν τόσο ακριβό.

5. Είμαι στο δρόμο, επιστρέφω.
Τα 5 ψέματα που λένε πιο συχνά οι γυναίκες στη Βρετανία:
1. Δεν έχω τίποτα, είμαι καλά.
2. Δεν ξέρω πού είναι το αντικείμενο που μου ζητάς, δεν το έχω καν ακουμπήσει ποτέ.

3. Δεν ήταν τόσο ακριβό.

4. Δεν ήπια πολύ.

5. Έχω πονοκέφαλο.


No comments:

Post a Comment